Run

NYC(2): Vožnja oko Manhattana

utorak, 22.05.2007. u 13:53

Iako više nisam u New Yorku moj blog i dalje nosi naslov run'n'gun u New Yorku. Prije nego sam počeo pisati ovaj post sažeo sam izbor slika koje prate post na najboljih 18, no onda sam skužio da ću ih morati ubaciti u još neki filter i izabrat najbolje od najboljeg jer ovo je ipak blog. I to je najteže što mi predstoji u ovom javljanju; izabrati najbolje slike, jer jedna je ljepša od druge. Možda nisu lijepe u očima nekog profi fotografa, ali lijepe su jer mi pričaju priču i to svaka od njih neku svoju. Primjerice, gledajući ovu fotku ispod sjetio sam se kako mi je negdje u tom trenutku kada je brodić prolazio kraj Kipa slobode postalo malčice hladno, ali opet i da se smrznem na vjetru uz ovaj pogled sigurno bi vrijedilo-pomislio sam tog trena i zaboravio na hladan vjetrić.

nyc

I pogled na ovo mračno i pljuskom prijeteće nebo iznad Manhattana podjeća me na to kako se u New Yorku vrijeme u trenu okrene. Možete vjerovati da iz ovih oblaka niti jedna kap nije pala? Čak je nakon 3 sata vožnje oko Manhattana zasjalo sunce, a na nebu se teško mogao pronaći pokoji oblačak. Kada se brodić vratio u rijeku Hudson, sunce je obasjavalo staklene nebodere na West sideu stvarajući slike koje je besmisleno opisivati riječima. Ipak pogledajte kako sam fino uslikao ove nebodere, koji su inače novi Trumpovi stambeni neboderi u izgranji, a biti će (zasigurno neskromni) dom za otprilike 50 000 ljudi.

trump city

Vožnja brodićem oko Manhattana Circleline-om nešto je što toplo preporučam onima koji dođu u New York, a pogotovo ako je prvi put. Cijena ni puno ni malo. 30 $ za trosatnu vožnju, par dolara manje za dvosatnu koja ide samo do UN zgrade i natrag. A doći do Pierra 83 gdje brodić kreće najbolje je pješice šetajući uzduš glasovite W 42 ulice. A ionako u blizini nema stanice podzemne.

downtown manhattan west

I tako prije nego se upustim u virtualnu šetnju Manhattanom ovdje na blogu, baš kao i u onoj stvarnoj prvo sam otišao na vožnju oko otoka nad svim otocima. Od zapadne strane i Hudson rivera, do nebodera downtowna (naravno i nažalost odavno bez Twinsa), pa preko Kipa slobode lagano uzvodno uz East river, pa pogledi na Brooklyn i Queens s jedne strane, a s druge luksuzne neboderčine Upper East sidea, pa UN neboder, polako do Bronxa i Yankee stadiona i opet lagano do Hudson rivera zatvaram krug s pogledima na suncem obasjane zgaradurine uz parkić na Riverside Driveu. I sve to vozeći se ispod 20 arhitektonskih čudesa od mostova. Ak vam sad nisam prodao vožnju brodićem onda stvarno. (I mala napomena: Ako idete u kasno proljeće ili u žiži ljeta slobodno se namažite kojim faktorom. Inače uzmite neke duge rukave. )

kip slobode brookynski most
yankee stadium upper west side

No najbolji način za upoznati New York i naravno zaljubiti se u njega (ili nju -Jabuku) jest hodajući. Tako da ćemo sljedeći put malo hodati. Iako nikad dosta ipak se nadam ste ovaj put zadovoljni slikama. I kvalitetom i kvantitetom.
Napomena: Manje slikice jednim klikom postanu velike.