Run

NYC(9): Brooklyn bridge

četvrtak, 26.07.2007. u 18:48

Milić u TV putopisu "Idemo u Ameriku" veli da je Pittsburgh američki grad sa najviše mostova, a se sjetih onih njujorških desetak (ili točno deset ako se ne varam) ispod kojih me provozao brodić, a među inima najpoznatiji onaj Brooklynski. Pošto je spomenuti kotirao visoko na gotovo svakoj "must see" listi koju sam googlao prije posjete, reko sam : ne napuštaš grad, a da ga ne prehodaš. I bi tako.

penn station ulaz brooklyn bridge

Sjećam se ko' da je bilo jučer, počelo je jednom ugodnom vožnjom od 15ak minuta podzemnom i to negdje tam od Penn stationa [slika gore lijevo] sve do prve stanice u Brooklynu. Reko, u veliki M vratit ću se preko mosta. Exit iz podzemne vodio je direktno na most, ali ja sam naravno otišao drugim putem i svijetlo dana ugledao negdje na ulicama Brooklyna. Prvi pogled, di je taj most? Dok sam se okrenuo za 180 ugledah most koji je bio poprilično udaljen. No, pogađate, bio je to krivi most. Od bruklinškog ni traga. Totalna dezorjentaticja, magnetska oluja u mom kompasu. No ak niš drugo bar sam utvrdio na koju stranu su mostovi. Napokon jedno 10ak minuta pješačanja konačno sam došao na mjesto gdje se službeno ulazi na most [slika desno gore], a to je otprilike kilometar, dva od mosta. Ako pratite svemu navedenom svjedoče slikice.

most, dragi most brooklyn bridge 2


Na mostu ima štetača ko' u priči. Biciklisti imaju svoju liniju zdesna, pješaci lijevo. Među ovim drugima ne nedostaje zaljubljenih frajera obrijanih glava, a ni "talijančića" preplanulog tena. Vidio sam tri gej para na mostu, kolko ih je onda u gradu?! A ima i regularnih golupčića. Bilo je onako poluoblačno predvečerje sa tendencijom razvedravanja. Neki me par zamolio da ih poslikam. Nema frke. Pogled na grad fantastičan. Šetnja mostom brzim hodom sa tendencijom slikanja unaokolo traje nekih 45 minuta, što na kraju ispadne lijepa šetnjica. Aritektura mosta je doista zanimljiva sa tim šinama i kamenom. Fora, čak i za mene kojeg baš nije lako impresionirati.

br bridge ESB u daljini

Dolazak s mosta na Manhattan popraćen je i znakom "Welcome to Manhattan".Ko' da nismo znali. Mislio sam još malo prošetat po okolici i downtownu, potražit (već napamet znam) stanicu svojih N,R,Q linija vlakova da me izbace direktno ispred hotela. I bi tako.

oko mosta  stanica podzemne

A odgovor na pitanje na koju sam se foru na ovoj slici našao iznad ceste potražite za vrijeme vaše šetnjice mostom. A u ovim stepenicama za podzemnu završava i ova priča.