Run

NYC(7): SoHo & Greenwich Village

srijeda, 11.07.2007. u 17:11

SoHo mi je baš onako romantična četvrt. Četvrt inače poznata po velikoj koncentraciji galerija kojih iako ima pregršt , al očito ne dovoljno, jer eto na slici dole vidi se kako neki svoje radove izlažu i na cesti, jer naravno nije lako dočekati svoje izloške postavljene negdje u njujorškoj galeriji, pogotovo ako ste nepoznati autor. A u početku svi smo mi umjetnici anonimci, al na kraju kao i u svemu i u tom biznisu kvaliteta ispliva na površinu.

soho2 soho 1

Šetao sam tako SoHo ulicama od kojih su onako najzvučnija imena Prince, Spring i Broome street. Možda da sada spomenem i blogericu newyorcanku Lidiju koja naravno i o SoHo-u ima edukativan post. Bila je od velike pomoći u smislu što, kako, kada, gdje i na koji način vidjeti. Posebni doživljaj su popločene ulice i šetnja istima. Na slici dolje samo jedna od njih. Ulice su mirne, nema onog njujorškog divljanja po cesti kao što je recimo slučaj negdje tamo kod Times Square-a, a isto tako nema baš slobodnih parkirnih mjesta. Inače, ova slika dolje lijevo jedna je meni od najdražih. Kad ju vidiš, odmah bez razmišljanja znaš: New York, SoHo. Vjerujem da svim turistima koji ga posjete SoHo na neki od načina ostane u lijepim uspomenama.

popolocene ulice soho 4

Greenwich Village vidio sam samo površno. Točnije prošetao sam pored New York University-ja iliti NYU-a. U drugom dijelu grada je mnogo poznatije sveučilište Columbia University. Blizu je i Washington Square park sa ovim slavolukom i fontanicom gjde sam čuo neke studente da pričaju hrvatski. Logično, tam sve vrvi od studenata i studentica, kao da recimo šećete negdje u blizini Stjepana Radića na Savi. Ako se to može uopće usporediti. Evo dvije fotke.

one fifth avenue washington sq park

Pošto se navedene četvrti nalaze na južnom dijelu Manhattana ovdje počinje i poznata 5. avenija. Adresa One Fifth Avenue na slici.Uglavnom, lijepi kvartovi. Daleko od velike gužve, lijepe zgrade, bulevardi, drvoredi, zelenilo, parkovi. Tribecu sam također želio posjetiti, ali vrijeme jeovaj put ipak bilo brže od mojih planova.