Run

NYC(3): Šetnjica 5. avenijom

ponedjeljak, 04.06.2007. u 22:34

NYPD i Trump tower[Pripremite kažiprst za klikanje fotki. Danas sam oborio vlastiti rekord u uploadanju istih.] Iako su tu brodići, trajekti, helikopteri i ostala čudesa, hodanje je daleko najbolji način da se upozna New York. Danas neću puno pisati već uploadat pregršt "običnih" fotki grada, zapravo samo 5.avenije i bliže okolice. One su fotkane onako nabrzinski u hodu i prikazuju onaj NYC koji mi se zapravo najviše svidio. Atmosferu u pokretu. Njujorčane koji stalno negdje žure, turiste koji ne znaju na koju bi stranu prvo krenuli i grad koji uz toliko nebodera ipak obiluje parkovima, bulevardima, spomenicima, fontanama i ostalim divotama. Malo tko može ostat ravnodušan na tako šarolik zbir svega toga ukomponiranog u tu (većinom) pravokutnu i dobro isplaniranu mrežu ulica i avenija znanu kao Manhattan.

Ispred katedrale Sv. Patrika; 50. ulica / 5. avenija.
St. Patricks


Uz pomoć Google Eartha izmjerio sam da sam u nepuna tri dana prehodao oko 50ak kilometara... Ha, sve je lako kad si mlad i dok te noge nose. A u New Yorku noge te itekako nose, letiš! Kako sam bio samo tri dana i kako sam bio prvi put, tura je ipak bila ograničena na turističke hot spotove. Pogotovo prvi dan.

Columbus circle Rockefeller center
Tako su slike (klik za rezoluciju 1024/768) koje prilažem uglavnom nastale za vrijeme moje prve laganini šetnjice gradom jednog ne tako davnog petka prijepodne. Bilo je poluoblačno, ali nebo se naposljetku smilovalo. I za to Mu hvala. Preporučam klikanje na svaku fotku jer svaka krije neki novi i zanimljivi detalj koji i meni upadne u oči tek iz n-tog gledanja. (npr. onaj Židov iza postolja s razglednicama. Ima ih po cijelom gradu. Ili kolka je cijena manikure i pedikure kod ovog gospona dolje desno?!)

NYC razglednice na ulici

Dakle tog prijepodneva opalih šetnjicu od hotela na 57. ulici do Columbus Circlea pa južnim Central Parkom do 5. avenije i njom skorz do 42 ulice. Grand Central Station [prvi redak dolje] tamo je pod nosom, kao i NYC public library [drugi redak dolje lijevo] , a iza nje Bryant Park [drugi redak dolej desno] koji mi se (suvišno je reći) isto svidio. A dućana, neboderčina poput Trumpovog kičeraja, Chrysler nebodera i ostaih čudesa stvarno ima u obilju. Al polako, polako.... Sljedeći put šećemo dalje sve dok ne padne noć. Jer grad noću jedna je posebna priča. I već sad mi manjka riječi. Kako se zapravo malo toga može reći riječima. Još treperim gledajući fotke. U boxu sa strane uskoro ću staviti i nove NYC video uratke, a i izložio sam dugoročni plan o postovima koje mislim napisati u ovoj sagi o New Yorku. Rok za diplomski je sve bliže, stoga je plan zaista dugoročni. ;)

grand central station Grand central station2
NYC public library Bryant park